Ömer Talay

Ömer Talay
@DostooOoO
Kanıksamak?
Ölümün insanoğlunun başına gelen iyiliklerin en iyisi olup olmadığını kimse bilmiyor,ama güya başa gelebilecek en büyük kötülük olduğunu sandıklarından ondan korkuyorlar.Birinin bilmediği birşeyi bildiğini sanması cehaletin en utanç verici türü değil midir?
Sayfa 47·Kitabı okudu
Ölüm