Sevim, "Benim elim uğurludur, ben yazayım," dedi. Kızlar çok güldüler. Sevim yazdığı bir şiir yüzünden gelmiş buraya. Hem de çok güzel şiir okuyor. "İyi yazmadın diye mi geldin?" diye sordum. "Yok," dedi, "iyi yazdım diye." İyi yazmışsa Sevim niye gelmiş İnci?
Nişanlın neden kafeste diye sordum. Halkını sevdiği içinmiş. "Sen niye buradasm?" diye sordum Nevin'e. O da halkını sevdiği için buradaymış. Ben büyüyünce halkımı hiç sevmeyeceğim. Halkını sevenler hep kafese giriyor.