SEDA

SEDA
@Dotto02
Yaşamak çok nadir rastlanan bir şeydir, çoğu insan sadece var olur.
Uçma zamanı gelince gitmesi gerekirmiş. Kuşlar tutsak yaşayamazlarmış. Ya çocuklar, İnci? Onlar tutsak yaşayabilirler mi?
Sayfa 85·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sevim, "Benim elim uğurludur, ben yazayım," dedi. Kızlar çok güldüler. Sevim yazdığı bir şiir yüzünden gelmiş buraya. Hem de çok güzel şiir oku­yor. "İyi yazmadın diye mi geldin?" diye sordum. "Yok," dedi, "iyi yazdım diye." İyi yazmışsa Sevim niye gelmiş İnci?
Sayfa 23·Kitabı okudu
Nişanlın neden kafeste diye sordum. Halkını sevdiği içinmiş. "Sen niye buradasm?" diye sordum Nevin'e. O da halkını sevdiği için buradaymış. Ben büyüyünce halkımı hiç sevmeyeceğim. Halkını sevenler hep kafese giriyor.
Sayfa 19·Kitabı okudu

SEDA

, bir kitap okudu
Puan vermedi·104 syf.·
Beğendi
·
2022 28. kitabı
Feride Çiçekoğlu
8.5/10 · 17,3bin okunma