Morbius

Morbius
@DrMorbius
Bir çift gözyaşından ibaretti her şey... Tanrı’nın yalnız varlığı. İnsan yaşamayı hak etmezse yaşamanın anlamı nedir o zaman? “Bu Dünya bana fazla!”
“ ‘Düşünmek için yalnız olmalıyım.’ “
Reklam
“ ‘… Tanrım, şimdi canımı alman için sana yalvarıyorum; çünkü benim için ölmek yaşamaktan daha iyi.’ “
“Uyku, dünyadan çekilmenin en güçlü yolu.”
“ ‘Ben insanlardan koptum, bir münzeviyim, insan toplumundan sürülmüş bir kişi.’ “
“Pascal’ın dediği gibi: ‘İnsanın tüm umutsuzluğu yalnızca bir tek şeyden kaynaklanır: odasında sessizce kalmayı başaramamasından.’ “
Reklam