DoktorC.

DoktorC.
@Dr_C
Bu profil aşırı şiir ve dinsizlik barındırır. Cahil ve tipsiz biri.
Sustu.
Bugün ilk kez bir şey çaldığım bir iş yerine parasını vermeye gittim. Geçen burdan bunu çaldım ne kadar tutuyor al dedim. Şarırdı gariban nasıl yani sen yani tıp okuyorsun neden çaldın ki dedi. Ben de sistemi protesto ediyorum dedim.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yine sabahladık eyyyy halkım!
Ne yapıyorsunuz müslümanlar?
Halbuki piç bir ruhum var.
Sarılalım Nermin…