DoktorC.

DoktorC.
@Dr_C
Bu profil aşırı şiir ve dinsizlik barındırır. Cahil ve tipsiz biri.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
hadi bakalım bekliyorum.
Şiir bekliyorum sizden. En beğendiğim şiiri gönderene kütüphanemden bir kitap.
Şiir
Tuba Bas isimli okura yanıt verildi
DoktorC.
Yavuz Bülent Bakiler
-Benim sorum şu:tanrının bize bir mesajı olsa tek bir mesaj gönderse ve bu tek bir satır olsa sizce bu ne olurdu? -bunu dört kelimeye sığdırabilirim: "Hepiniz beni yanlış anladınız." youtu.be/GwdT5WJMdUo
DoktorC.
Aslında ben yokum.