DoktorC.

DoktorC.
@Dr_C
Bu profil aşırı şiir ve dinsizlik barındırır. Cahil ve tipsiz biri.
Bê hestî nexweşîye..
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Keşke diyorum keşke cahil olduğum kadar biraz da şanslı olsaydım.
Beni neden sevmedin..
Lütfen gören herkes RT etsin önemli bir durum!
Merhaba. Burda çoğu insana şiir atarak ya da aptalca iletiler paylaşarak tanınırım. Neyse bugün konu ben değilim. Konu LİSE SON ve MEZUNA KALAN arkadaşlar. Bazen sohbet ettiğim arkadaşlar ya lise son veya mezuna kalan arkadaşlar oluyorlar. Evet bu çok iyi bir durum kendilerine göre cahillikten kurtulmaya çalışıyorlar ya da çağın yarattığı her türlü ilişkiden(ailesel, duygusal, arkadaşlık vs.) kaçıp buraya sığınıyorlar. Bakın ajitasyon yapmıyorum ama ben her şeye rağmen çok iyi bir üniversite olmasa da tıp okuyorum. Ve kolay değil ne kazanması ne de okuması. Hele bizim gibi emekçi çocukları için. Diğer durumu maddi durumu iyi olan insanlar içinde durum budur. Ama ben üniversiteye hazırlandığım dönemde hiçbir şey kullanmadım hiçbir sosyal medya veya böyle bir uygulama. Tuşlu telefon vardı sadece o. Lütfen arkadaşlar bu cahilin sözlerine kulak verin bu süreçte buraya da diğer sosyal medyalara şu az kalan zamanda ara verin ve yeme içme sıçma ve sigara dışında oturun ve şu aptalca dersleri çalışın. Kıçınız sandalyeye otursun ki şu süreçte yoksa uzun ömrünüzün çoğu birilerinin sözlerine maruz kalmakla geçer ve bu da sizin içinize oturur. Şimdiden başarılar!
1000Kitap
Yapmışızdır.
Bugün biri bana şerefsiz dedi.