Biraz daha güzel olmayı denemeli insan.
Biraz daha nazik olmayı,kırılmamayı değil de,kırmamayı öğrenmeli.Sevilmekten öte,güzel sevmeyi bilmeli.İncelikler yapmalı,hoş görmeye çalışmalı.
Güzel olduğuna inandığında,o vakit güzellikler gelecektir.Sabırda bir duadır...
"Güzellik,aklımızı kaybettirebilecek ölçüde güçlü ve baştan çıkarıcı bir terör olayının başlangıcıdır ama öylesine güçlüdür ki bizi yok etmeye tenezzül dahi etmez."