"Seni o gece sevdiğimde İs, sen artık bende bir ömür var olacak bir izdin ve ben çok hazırlıksızdım, bir çocuk kadar hazırlıksızdım; zaten izlerle kaplıydım."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"kewé," dedi, "bana bugünlük sırtını dönmesene. tamam yüzünü dönme ama sırtını da dönme."
gözlerimi yavaşça yumarken bir damla yaş gözümden süzülerek yanağıma doğru kaydı.
"böyle omzunda her şeyini kaybetmiş bir çocuk gibi, sadece uyuyayım."
“Git. Arkandan gelirim. Yine gelirim. Uslanmam, bir daha gelirim.”
“Sen gelmeyi bilmezsin.”
“Köpek gibi, ben yine sana, senin peşinden gelirim.”
“Sen gelmeyi bilmezsin.”
“Bak,” dedi kollarını iki yana açarak. “Gelmeyi bilmediğimden mi peşinde ölüyorum ben?”