Faruk Durğut

Faruk Durğut
@Dreamsoldier09
Kangren olan bir uzvu pansumanla tedavi edemezsiniz. Keser atarsınız.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Barış iyidir, barışmak daha da iyidir ama en iyisi yurtta ve cihanda barıştır.
Yoktan var edilmiş başkentimiz de imkânsız diye bir şey yoktur.
Tunahan Üsteğmen’den Tim arkadaşına; “Bir daha yarım saniye yanında duramayacağın biriyle yıllarca aynı karede duracaksın.”
Ölmezliği düşünmek boşuna bir emektir; kahramanlık, saldırıp bir daha dönmemektir.