Sonra noluyo biliyo musun?
Bir zamanlar uğruna dünyayı alabileceğin insan, yabancalışıyor. Uğruna canını vereceğin insan yabancı oluyor,
Kör olsa, yatalak olsa, vazgeçemeyeceğin insan buna hiç değmeyeceğini farkediyorsun. Ölmeye gidiyoruz diyerek elini tutsa, tereddütsüz gideceğin bu insanın gidişini hayretle izliyorsun... Gözünü bile kırpmadan canını vereceğin insan senden uzaklaşıyor.
Alışmak istiyorsun,
Onsuz da olur diyorsun,
Ama unutamıyorsun, aklına her geldikçe için sızlıyor. Sen onsuz yapamazken o başkasının yanında oluyor. Size şunu söyliyim' hayat o kadar zordur ki beraber hayaller kurduğun insan şuan başkasının hayalinde oluyor, yani hayat devam ediyor. Karşınıza sizi mutlu edecek biri çıkar bunu bilemezsiniz. ÜZÜLMEYİN!!! HERŞEYDEN ÖNCE KENDİNİZİ DÜŞÜNÜN!🍂