Bir Şey Yap Met kitabını okudum, hatta tiyatro eseri demeliyim. 1959 basımı olsa da dilinin günümüzde çok kolay anlaşılmasıyla ve aynı zamanda büyülemesiyle hayrete düştüğüm evime muhakkak almam gereken baş yapıt :) ne yazık ki burada kitabın kendisini bulamadım, yine de buraya koyayım. Herkese iyi günleeer