Ömer Avşar

Hayatta pek çok şeyden endişelendim ve çoğu hiçbir zaman gerçekleşmedi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gerçek şu ki”iyiye gitmiyorsanız,kötüye gidiyorsunuz demektir.”Kimse uzun süre olduğu yerde kalmaz.
Bir şeyin yapılabileceğine dair en iyi kanıt,bir başkasının onu çoktan yapmış olmasıdır.
Ne yazık mi çoğu insan hedefleri olduğunu sanıyor.Ama gerçekte yalnızca umutları ve dilekler var.
Zaman içinde,nüfusun yüzde 80’inin yaşamlarında sorumluluk almadıklarını gördüm.Onlar sürekli şikayet ediyor,eleştiriyor,bahaneler üretiyor ve kendi yaşamlarında mutlu olmadıkları her şey için başkalarını suçluyorlar.