Ömer Avşar

İyi dediğimiz şey,halk için zevkte,aydın kişiler içinse,düşüncededir.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsanlar eğriliği,eğrilik yapmak korkusundan değil,eğriliğe uğramak korkusundan ayıplarlar.
O halde her bilgi,kendinden üstün olanın işine geleni değil,kendi yönetimi altında olanın,yani güçsüzün işine geleni gözetir ve buyurur.

Ömer Avşar

, bir kitap okudu
Puan vermedi·208 syf.·
26 günde okudu
·
Okunma: 15 Mayıs 2023 09:59
·
2023 2. kitabı
Mümin Sekman
7.8/10 · 2.956 okunma