Başucu kitabım... Her yol en az bir kez okurum ve olabildiğince uygularım içindekileri... Kendini farketmez,kendini inceleme ve kendine dönüş belki başka hiç bir kitapta bu kadar güzel anlatılmamıştır...
Kendi ile ilgili verdiği örnekler ile okurken kendimi yazara yakın hissetmemi sağladı. Olayları anlatımı, anlamlandırması, gerçekçiliği, anlarım dilindeki akıcılık ile muhteşem bir kitap. Bence pozitif bakış açısı için kesinlikle okunması gerekli kitaplardan biri.