Büyüdüğüm zaman hayallerim tam istediğim zaman gerçekleşmediğinde,kendime bir nakarat gibi tekrar eder olmuştum “SENEYE OLUR” :) Ve genellikle de öyle oldu.Bazen ,bir beden büyük hayaller kurabiliyoruz.Aradaki süre,bizim hayalimize hazırlanmamız için geçen ve gerekli olan zaman dilimi…