İşin sonunda tüm işleri yapay zekå robotları yapacağı için çok insana
gerek kalmayacak. Bu sebeple dünyadaki insan nüfusu azaltılmalı çünkü, sürekli artan işsiz güçsüz bir insan ordusu sisteme ve dünyaya yük. Bunu gören küresel elitler nüfus artışını durdurmak ve mevcut nüfusu azaltmak için yeni yöntemler geliştirdiler. Tam bu aşamada "gıda, ilaç-aşı, yapay hastalık, kısırlaştırma, savaş, cinsiyet değiştirme" gibi unsurları kullandılar ve kullanmaya devam ediyorlar. Gıdalar kısırlaştırıcı maddelerle dolu, ilaç ve aşılar da öyle. Yapay hastalıklarla ölümleri artırıyorlar. Cinsiyet değişimine özendirerek, üreyemeyen insan tipini oluşturuyorlar. Burada devreye LGBT lobileri giriyor. Cinsiyetsiz insan projesi de filmlerle destekleniyor. Özelikle Netflix ve gıdalarla insanların zihinleri ve hormonları bozuluyor, insanlar cinsiyetsiz hâle getiriliyor.
Bu kadar mı? Değil. Yapay zekâ ile daha başka projeler de geliştiriliyor.