Bu kitaba ait TÜM alıntılarınızı neden ben attıktan birkaç saat sonra benden kopyala yapıştır yaparak sayfanızda paylaştığınızı sorabilir miyim??
1 değil 2 değil TÜM alıntılarda ne yazdıysam “kendi yorumlarım” dahil, kendi yorumunuzmuş gibi kopyala yapıştır yaptınız. Alıntıların üzerine yazdığım “kendi fikrim olan” kelime başlıklarını bile kendi fikrinizmiş gibi yazmışsınız. Lütfen hepsini siler misiniz?
300 sayfalık kitapta hadi seçtiğimiz cümleler aynı, paragraflardan ELEDİĞİMİZ ve araya “…” koyduğumuz tüm kısımlar ve alıntı başlıkları aynı olamaz herhalde :)