D

Kalabalıklar içinden geçerken sana kavuşmanın güzelliği ile sarılacağım sımsıkı ve bir daha asla bırakmayacağım.
Sayfa 63·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
İnsanın başucunda birinin olması hayatı yaşanabilir kılıyor. Bir şey beklemeden, bir anlam yüklemeden beraberce yaşamanın keyfi sanırım başka bir şeyde yok.
Sayfa 57·Kitabı okudu
Alıntı
..ne çok isterdim seninle çoğalan bir hayatımın olmasını. Akşam eve dönerken ellerimde öteberi ile kapıdan girdiğimde karşımda hep senin olmanı.
Sayfa 38·Kitabı okudu
Alıntı
Rüyalar gerçek olsa seni her gün görürdüm..
Sayfa 38·Kitabı okudu
Alıntı
Saçların dağınık. Rüzgârda uçuşuyor. Uzaklara dalmışsın. Ben ise sana.
Sayfa 38·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam