Koca yaz bitmeye yüz tuttu, sonbahar kapısını araladı. Bütün bir yaz yaşananları zihnimden şöyle bir geçiriyorum. Duyguların zirvede yaşandığı bir yaz yaşandı. Bazen çok üzüldüm, bazen ağladım, bazen eğlendim, güldüm hatta gülmekten ağladım. Zor bir yaz oldu. Bazen kitabı elime alıp okumaya başladım, üstünden günler geçtikten sonra devam edebildim. Ne kadar yorulmuşum. Çocuklar, iş, güç derken kendimi unutmuşum. Umarım yeni sezonda bu böyle olmaz. 1 Eylül geldi, çattı hepimiz için sağlıklı, huzurlu, bol eğlenceli bir yıl olsun.