Çok yoruyor beni ; insanoğlunun sadece konu kendisi olunca büründüğü muhteşem kişiliği halbuki kendimiz kadar sevdiğimiz ve etrafımızda bizi seven insanlara da gereken özeni,saygıyı,sevgiyi,ince düşünceli olmayı göstermeliyiz. Çünkü hepimiz değerli birer bireyiz. Kadirşinasi insanlara denk gelmemiz dileğiyle …