Biraz yoğunluk çokça yorgunluk...
Akıp geçen bir zaman çoğu şeyin farkında bile olmuyoruz. Biraz durup dinlenmiyoruz. Hep bir koşturmaca, takvim deseniz almış başını gidiyor. Mutluluk ,huzur , sohbet bunlara ne kadar uzak düştük. Tahammülümüz kalmadı hiçbir şeye. Tek yaptığımız amaçlara bağlı yaşamak. Akışına bırakmayı unuttuk. Sürekli bir şeyler yapmak zorundayız. Hep bir hedefimiz olmalı halbuki hayat biz planlar yaparken başımıza gelenler değil midir? Neden biraz daha sakin kalıp çoğu olayı kendi haline bırakmıyoruz. Belki dokunmadan müdahale etmeden daha güzel geçecek bazı şeyler. Her şeyin her zaman daha güzeli olması umudu ile...
'Düğam'
Hayatımıza aldığımız ve gerçekten aşık olduğumuz insanı her şeyi ile hayatımıza alıyoruz. Derdi,sorunu, mutluluğu... Onun için endişe etmeye başlar onunla mutlu oluruz. O üzgünse bizde üzgün oluruz.
'Düğam'
Neden hepimiz eskileri özlüyoruz. Eski kitaplar ,eski filmler ,eski diziler ,eski şarkılar ,eski aşklar ,eski eski eski hep eskiler var aklımızda.Sahi ne değişti de biz eskiye bu kadar düşkün olduk..🥀
'Düğam'