A S L A N

A S L A N
@Durazdusuneyim
Sen de git. Git… Herkes gibi, hepsi gibi, hiç gelmeyecek gibi, hiç gelmemiş gibi, hiç yokmuş gibi, hiç olmamış gibi, hiç doğmamış gibi, hiç tanışmamış ve hiçliğin anlamıymış gibi…
Sayfa 84·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Tanrı’nın duymadığı çığlıkları, yalnızlar birbirini bulmak için kullanır.
Sayfa 78·Kitabı okudu
İnsan, iki türlüsünü sever: ya yara açanı, ya da yara açmayı. Ortası yok. Ama yarayı, yara bandından daha çok sever. Çünkü hiç kimse; yara bandını, kanaması durmuş bir yara için kullanmaya devam etmez. Bu bağlamda da, insanı en sor yarası terk eder.
Sayfa 77·Kitabı okudu
Hepimiz ayıkken yalan, ayrılırken doğru, sarhoşken de içimize attıklarımızı söyleriz. Genelde ve içimizdekileri, doğrunun en saf halidir.
Sayfa 74·Kitabı okudu
İntihar, tanrının oyununu bozmaktır.
Sayfa 69·Kitabı okudu
Reklam