Sen de git. Git… Herkes gibi, hepsi gibi, hiç gelmeyecek gibi, hiç gelmemiş gibi, hiç yokmuş gibi, hiç olmamış gibi, hiç doğmamış gibi, hiç tanışmamış ve hiçliğin anlamıymış gibi…
İnsan, iki türlüsünü sever: ya yara açanı, ya da yara açmayı. Ortası yok. Ama yarayı, yara bandından daha çok sever. Çünkü hiç kimse; yara bandını, kanaması durmuş bir yara için kullanmaya devam etmez. Bu bağlamda da, insanı en sor yarası terk eder.