A S L A N

A S L A N
@Durazdusuneyim
İçindeki çığlıkları; ruhuna faça atıyor mu senin de?
Sayfa 62·Kitabı okudu
Reklam
Uyku en iyi ilaçtır, kalp kırığı uyurken acımaz.
Sayfa 57·Kitabı okudu
Tanrıdan en kızgın anında yaratmış dünyayı. Sıkı bir çalışmayla, tam altı gün sürmüş yapması. Eğer rahat olsaydı, bu kadar kısa sürede yapabilir miydi?
Sayfa 56·Kitabı okudu
Şeytan değilim ama kibirli insanları ben de seviyorum. En azından dürüstler. Bu dürüstlüğün şeytandan tek farkı, onlar kötü olduklarını biliyorlar.
Sayfa 56·Kitabı okudu
Reklam