İnsan bizim 'Evren' dediğimiz bütünün bir parçasıdır. İnsan kendisini, düşüncelerini ve duygularını diğerlerinden ayrı görür. Bu kendi bilincinin bir çeşit optik yanılsamasıdır. Ve bu yanılsama bizim hapishanemizdir.
Öldüğümüzde ne olur?
Bu soru hayatın en büyük gizemiydi... Hepimizin bilmek istediği sırdı. İşin tuhaf yanı, bu gizemli cevap sonunda herkese açıklanıyordu ama cevabı başkalarıyla paylaşmak için geri dönüş yolu açık değildi.