Kitabın bu baskısını Muğla'da bir sahaftan aldım. Kendisi yıllar önce sahaflığa ilk başladığında bu seriyi satın almış lakin satmaya kıyamamış. Bana aynen şöyle dedi; "baktım yaş ilerliyor öleceğim, meydana çıkarayım dedim." Bu seriyi kitaplığın en üstüne koymuş yalnız, sanki hala satmak istemiyor gibi. Benim de tesadüf gözüme çarptı. İlk başta bu basımın suç ve cezasını almaya niyetlendim ama yokmuş:(((