Kitabı ben gözüm yaşlı bitirdim. Okurken hiç sıkılmadım anlatımı bu kadar yalın olup sahneleri gözümde böyle rahat canlandırması beni çok içine çekti kitabın. Hayat koşulları o günün sosyal kültürel durumu bir aile hayatı ile beraber sıcacık bir öykü olarak sunulmuş yazarın başka kitaplarını da merak ettim.