Ramazan Kr

Ramazan Kr
@Duygusal1deli
Yazdığım sözler bana ait iyi veya kötü Kendime Özgü kalemimden duygu ve düşüncelerimi paylaşıyorum
Artık kimse kimseyi tanımak istemiyor çünkü kimsenin kimseye güveni yok
Duygu ve Düşünce
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
​"Gülüşüm, içimdeki yangının külüydü; görenler hep mutlu sandı. Ben sessizce ağlarken, dünya derin bir uykudaydı.
Duygu ve Düşünce
​"Yanan yüreğimle haykırdım ben Allah’a; Mutlu olacağını sakın sanma! Ellerim iki cihanda da yakanda, Allah’ın adaleti şaşmaz, Göreceksin sen de bunu çok yakında."
1000Kitap
​"Gayret, bazen sadece yoruyordur kalbi. Akışa teslim olmak, dalgalarla savaşmayı bırakıp denizin şefkatine sığınmaktır. Alna yazılan her neyse, o kederin de bir muradı vardır. Çekilen sızılar heba olmaz; her acı, ruhun hamlığını yakıp onu kemale erdiren gizli bir mekteptir."
Duygu ve Düşünce
​"Neden size dualarında yer vermek isteyen kişilerin beddualarında yer almak için ısrar ediyorsunuz? Ahı mı hafife alıyorsunuz yoksa Allah'tan mı korkmuyorsunuz?"
Duygu ve Düşünce