Nesibe Kucuk

Nesibe Kucuk
@Dvitamini
Hiç
"Uyumak kolay ve hoş ama güneşin sonrasına kalmak acı..."
Reklam
Yapım hayata uygun değil,hayata vahşi,yabani bir yerden tutunuyorum.Benim ruh halime ve kafa yapıma en uygun durum dünyadan el etek çekmek oluyor.
Çünkü Nazım Hikmet te kavuştuktan sonra vazgeçti.
Siz hiç, kırıldığınız yerlerden tamir olup defalarca aynı yerden kırıldınız mı? Paramparçayken, tuzla buz olmuşken tekrardan parçalanmak için birleştiniz mi? Bile bile yürüdünüz mü acıya? Hiç, ''Sonunda acı olduğunu bile bile neden seviyorum ki seni?'' dediniz mi? Dediyseniz, siz de kırık bir kızsınız demektir. Ve kırık bir kızı etkilemek, hiç ama hiç zor değildir, en iyi siz bilirsiniz. Cemal Süreya
Hissetmek çok farklıydı. Özellikle hayalini kurduğumuz bir şeyi tam kalbinizde hissetmek bambaşkaydı... Cemal Süreya
Reklam