Bugün gittiğim yerde yanımda oturan 4 kişiye (2 çift olarak gelmişler) kulak misafiri oldum. O vahşice cinayeti onlardan öğrendim. Hadi öyle öldürdün bunu neden yaptın diye şaşırdılar. Şok oldum. Öldürme olayı önemsiz gibiydi. Öldürme şeklini baya detaylı konuşurken kadınlardan biri sordu, 'o kadar öldürmüş nasıl bulmuşlar?' (neye üzülmeliydim bilemedim.) eşinin cevabı; 'telefon sinyallerinden. Takiple sinyalin en uzun süre olduğu yere bakmışlar.' deyip ekledi 'YOK ABİCİM ASLINDA BÖYLE YERLERE GİDERKEN TELEFON GÖTÜRMEYECEKSİN!' Muhabbetin her cümlesine 4-5 açıdan üzülebilinir. Başımız sağolsun insanlık öldü!