'Gece yarısı babam sarhoş halde uykuya daldığında annem bana artık güçlü olmamız gerektiğini fısıldadı. Cesur olmalıydık. Ve o andan itibaren sadece iyilik yapmalıydık. '
'G, C, N. ' diye açıklıyor Tiegan. 'Güçlü, cesur, nazik. Annem bunun artık bizim mottomuz olduğunu söyledi. Birbirimize bunu her zaman hatırlatıyoruz.
"Merhaba ve elveda artık anlamsız..."
"Kızları ve otobüsün her çukura girişinde dizlerime saplanan acıyı görmezden gelmeye çalışıyorum. Ödediğim tüm vergilerle, şehrin bir ucundan diğer ucuna düzgün bir yolculuk yapabileceğimi düşünürsünüz. Ama alın işte, belediye meclisi kendine çekidüzen veremediği için ben burada acı çekiyorum. Bizi temsil edenlere bakın hele. "