📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Çok nazik bir adam. Evet, Kerberos* için yanında hep biraz bisküvi taşır ve o kadar ürkektir ki herkesi Kerberos sanır, Hatta seni ve beni de. İşte bu, onun nezaketi."
"Düşünceler, duygularımızın gölgesidir; ama herzaman daha karanlık, daha boş ve daha sade." " Şu günlerde kimse ölümcül hakikatlerden ölmüyor, öyle çok panzehiri var ki." " Bir kitap bize alıp diğer kitapların üzerine çıkarmıyorsa o kitabın neresi iyidir?"