Durkheim der ki:
Bütün sapkınlık formları sadece durumun normalleştirilmesine zorlamadır.
Yani eğer toplumumuzda bir sorun varsa suçlarında bunun bir yansıması olduğunu iddia eden ilk kişi Durkheim aslında.
Mindhunter 🎬
Dünya artık mantıklı gelmiyor ve artık işlenen suçlarında mantığı yok.
Açıkçası hiç bilmiyorum.
Ama bilmemiz gerekiyor değil mi?
Asıl sorun şu kimse artık soru bile sormuyor.
Mindhunter 🎬