Genel olarak beğendim Minerva nın uzaktan bile bunkadar çok sevebilmesi çok güzel anlatılmıştı. Arkadaş grubu arasındaki bağlar anlatım dili keyifliydi.Ancak kitabın sonunda saçma geldi dizilerdede oluyo bu o kadar güçlü anlatılan zeki karakter bi kelime bi fotoğrafla acizleşiyo. Vuracak öldürecek kişi her türlü yapar bırak ne yapacaksa yapsın.Umudum ikinci kitap olan Saklı da belki neden kitap sonunun böyle bittiğinin cevabı vardır.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kitabı genel olarak değerlendirirsem çok beğendim.Sadece bazı alanlar çok yüzeysel geçilmiş geldi .Belkide GökKuzgunda detayları verilecektir. Balca ile üzüldüm güldüm sevindim.Yazar duyguları gerçekten çok iyi işlemiş. Gözüme 2 yazım hatası çarptı sadece buda benim için artıydı.Sadece şu ağız olaylarına girmeseler daha güzel olacak bence çünkü şiveyi duymakla okumak arasında çok fark var ve bazen zorlama gibi oluyo.aynı şeyi çocuk karakterin söykediklerini çevirdiklerindede yaşıyorum .
Kızıl GerdanPınar Salman · Pukka Yayınları · 2025208 okunma