Eliffffffffff

Eliffffffffff
@ELIFAA
"Topluma uyum sağlayamadım nedense.İnsanlardan hoşlanmıyorum.Toplumun bir parçası olma isteği duymuyorum,ait değilim gayem yok."
Sayfa 99·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Asıl en kötüsü, bilerek bilmeyerek hapishaneyi insanın kendi içinde taşıması.
"BUNCA YIL YAŞADIM DA ÖĞRENEMEMİŞİM;MEĞER UYKU ÖLÜMMÜŞ,UYUTULMAK DA ÖLMEK."
ZAMAN GEÇİYOR VE ALIŞIYORUZ. SOĞUYORUZ. KARIŞIYORUZ ONA,BUNA,KALABALIĞA.