Mehmet Esma

Bir gün benden tamamen soğursan; Barışma ihtimalimiz “0” olsa bile, Şunu sakın unutma; Bir gün herkes evine döner. Hayatımda kimseyi bu kadar sevmedim.. İnsanların 20 yaşı diye bir şey vardır, sen benim 20 yaşımsın. Çok hata yaptım, çok kırdım seni ama unutma bizim gerçekten birbirimizden başka kimsemiz yok, sevenimiz yok… Kurduğumuz hayalleri başkasıyla yaşayamam, Senide benden başka kimse bu kadar çok sevemez….!
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
"Kapı açılır, sen yeter ki vurmayı bil. Ne zaman ? Bilmem ! Yeter ki o kapıda durmayı bil..!"
"Nasip diye bir yer var, ne bir adım ilerisine gidebilirsin ne de bir adım gerisine. Nasibinse seni bulur değilse hiç senin olmamıştır. Allahım gönlümüzü, nasibimizle de nasibimizden başkasıyla da yormasın inşallah."
M.
Ne diyordu Ozan Ahmet? Bakışına yanmışsan, yakışına bakacaksın. Baktın yanmaya çare yok; işte o vakit, akışına bırakacaksın…
Alıntı

Mehmet Esma

, 1000Kitap'a katıldı.