Bir gün benden tamamen soğursan;
Barışma ihtimalimiz “0” olsa bile,
Şunu sakın unutma;
Bir gün herkes evine döner.
Hayatımda kimseyi bu kadar sevmedim..
İnsanların 20 yaşı diye bir şey vardır, sen benim 20 yaşımsın. Çok hata yaptım, çok kırdım seni ama unutma bizim gerçekten birbirimizden başka kimsemiz yok, sevenimiz yok… Kurduğumuz hayalleri başkasıyla yaşayamam, Senide benden başka kimse bu kadar çok sevemez….!