Allah'ım günahkar bir dille sesleniyoruz Sana.
Yâ Rabbim, affet bu kullarını.
Bizler Zalimlerden olduk.
Sen affedicisin, Sen ki affetmeyi seversin.
Ya Resulullah, Sen şefaat et bu ümmetine.
Ne Allah'a layık kul olabildik ne de Sana layık bir ümmet...
Sahip çıkamadık Kudüs'e, Mescidi Aksa'ya.
Ya Rabbim bos kaldı evlerin. Bu ne zor bir imtihan Ya Rab.
Sen 5 vakit davet ederken gelmeyenler, şimdi gelmek isteseler de gelemiyorlar Camilere.
Ya Resulullah boş kaldı evin. Boş kaldı Kâbe! Seni yanlız bıraktık. Hasret kaldık o gül kokuna. Yoksa küstün mü bize Ya Resulullah... İncittik mi Seni? Sen ki yaradılanların en güzeli, en değerlisi, en yücesisin.
Bilemedik kıymet Allah'ım;
Ailecek oturduğumuz sofralarımızın,
Verdiğin nimetlerin, imkanların, sağlığımızın, özgürlüğümüzün, aldığımız nefesin, sağlığımızın kıymetini bilemedik.
Boşa geçirdik bu ömrü, bilemedik kıymetini.
Ya Rabbi, Günahkârlardan olduk;
Yapılan haksızlıklara göz yumduk,
Çalınan malları görmezden geldik,
Zalimin zulmüne ses çıkarmaz olduk,
Mazlumun ahını duymazdan geldik,
Alınan canları sineye çektik,
Masumların gözlerinden yaşlar akıttık,
Yetimin, öksüzün elinden ekmeğini aldık.
Ya Rabbi, vallahi biz zalimlerden olduk.
Affına sığındık, Af dilemeye geldik Tevbe ettik. Pisman olduk.
Kabul eyle Rabbim; duamızı, tevbemizi..