Kitap tam bir korku mahzeni. Öncelikle filmini de izlemenizi önemle rica ediyorum. Defalarca izlememe rağmen her seferinde içinde kaybolduğum ve arşivimde ön sırada bulunan yegâne bir film. Fırtınalarda adaya sıkışıp kalan insanları ve yaşadıkları esrarengiz bir olayı anlatmakta. Her 100 yılda bir gerçekleşen, ardı arkası kesilmeyen ölümler ve bu ölümler sonucu doğan kabus gibi bir olay. Kurt başlı bastonuyla gelen bir adam... "Bana istediğimi verin, gideyim!" Müthiş bir gerilim. Bu adam bu romanları hangi ruh haliyle düşünüp yazıyor anlamış değilim. Hayranım Stephen King'e.