Erdem ÇOMAK

Erdem ÇOMAK
@E_Comak
Bir maskenin ardında okuyor biraz da yazıyor. Tek yapmaması gereken konuşmak. Konuşursa maskenin ne kıymeti kalır ki...
Küçük Kral
-Nereden başladınız bu kanlı yola? -Plan yapmaktan başladım. Gençliğimden beri o günün hayalini bir gerçeğe dönüştürmek için tüm ruhumu günlere ,aylara ve yıllara böldüm. Plan yaptım Bay E. Bir yılan gibi pusuya yattım. Bir şeytan gibi dolandım aralarında. Beni farketmediler Bay E. Ama bu sefer farkedilmeyişimi lehime kullandım. Sakladım Bay E. Niyetimi nezaketimin arkasına sakladım. Ve unutma ki nezaket en güçlü yalandır. Yalan söyledim Bay E. Cehennemlerine giden yolu kurtuluş yalanlarıyla bezedim. Farketmediler Bay E. Kibirlerine yenik düştüler.Kendilerini kurtarılmaya layık gördüler. Bana ve benim gibilere ne yaptıklarını unuttular. Unuttular Bay E! Beni unuttular. Ben de onları unutacağıma dair söz verdim kendime. Plan yaptım Bay E. Bekledim Bay E. Yıllarca bekledim. Bana güvenmelerini bekledim. Ve bekledim Bay E. İçlerinden birisinin beni sevmesini bekledim. Bekledim Bay E. Onları affetmek için Bay E. Kimse gelmedi Bay E. Kimse sevmedi beni Bay E. Ben de affetmedim Bay E. Ve en sonunda vakit geldi Bay E. Ve unutma ki ben onlara bir şans vermiştim.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Küçük Kral
-Küçükken neyden nefret ederdiniz? -Sevdiğim insanların bir başkasını sevmesinden nefret ederdim. Benden başkalarını sevmelerine katlanamazdım. Hep tek olmak isterdim. Hep özel olmak isterdim. -Sonra ne oldu -Aslında beni hiç mi hiç sevmediklerini anladım. Tabiki de vardı aralarında vasıflarımı sevenler. Ama hiçbiri beni ben olduğum için sevmezdi. Oysa ben onları sadece onlar oldukları için sevdim. -Peki sonra ne oldu -Ben de onlardan sevdiklerini almaya karar verdim. Ama kendimi alamadım hepsini birden yeryüzünden sildim. Bu benim hikayemin özeti değil mi Bay E? -Peki sonra? Sonra ne oldu? -Bak işte buradayız. Olduğumuz yerde...
Küçük Kral
-Kalp denen şey etten yapılmasına rağmen çabucak kırılabiliyor Bay E. Sana anlatmış mıydım? Bir keresinde kalbim kırıldı. Tam ortasından Bay E. Düzelmeyecek şekilde. Ama ben yine de düzeltmeye çalıştım. Tekrar tekrar. Tekrardan sevmeye çalıştım Bay E. Her ihtimalin arasına bir sevmek kattım. Ve her defasında da... -Kalbiniz tekrardan kırıldı -İlki kadar büyük ve keskin değillerdi Bay E. Ama ben çok gençtim. Ve kalbim olması gerekenden çok fazla kez kırıldı.Çok kırdılar Bay E. Tekrar tekrar. Ve ben çok gençtim Bay E. Daha çocuk sayılırdım Bay E. -Sonra kralımız? -Ve ben çok gençtim Bay E. O kadar kırık için çok gençtim. Sonra Bay E. Sonra göğsümün içinde kalp namına hiçbir şey kalmadı. -İlginçtir ki buna rağmen hala sevebiliyorsunuz. -Kırılacak bir kalbim kalmadı ya ondandır. Ve etrafına baksana kalp kıracak kimse kalmadı. Artık gönül rahatlığıyla sevebilirim.
Küçük Kral
Ve sizin ufak bir hatanız daha vardı kralımız. İnsanlara hep uzaktan uzağa seslenirdiniz.Hep dolaylı yoldan onlarla konuşmaya çalışırdınız. Sizi duysalar bile kralımız kendilerine seslendiğinizi anlamazlardı. Ve siz hep onları suçlardınız. Keşke bir şey anlatmak istediğiniz vakit hiç yolu uzatmadan yüzlerine anlatabilseydiniz.
Küçük Kral
-Ne yazık ki kralımız sizi anlayabilecek insanlar hep uzağınızdaydı. O insanlarla asla tanışamadınız. Asla yakınlaşamadınız.Asla samimi olamadınız.Tıpkı diğer milyarlarca insanın yaşadığını yaşadınız. Sizi anlayabilecek insanlarla asla anlaşamadınız. Ama kralım sizin o insanlardan bir farkınız vardı. Siz geride insan bırakmadınız.