ECE MORAL

ECE MORAL
@E_E34
E̶r̶r̶o̶r̶ 00:00 ━━━━━━────── 00:60 ⇆ㅤ ◁ㅤㅤ❚❚ㅤㅤ▷ㅤ ↻ 𝐻𝒶𝓎𝒶𝓉 𝒸𝑒𝓈𝓊𝓇𝓁𝒶𝓇ı 𝓈𝑒𝓌𝑒𝓇.
📌Herkese hak ettiği şekilde davranmalıyız. Yenilmemeliyiz yüreğimize, Ve kim bize ne ne hissettiriyorsa aynısını ona da hissettirmeliyiz. Zor olsada bir gün bunu başarmalıyız ve kimsenin vazgeçilmez olmadığını bazılarına anlatmalıyız.🌵🌥️
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çaresiz mısralar
📌Kalp öyle bir şey ki, azaltarak bitiriyor her şeyi. Bir zamanlar görmek için can attığınız birini dahi azaltıyor. Ve sonunda yok ediyor. Geriye sadece birkaç anı ve birkaç hüzün bırakıyor teselli olarak.🍷🏹 ☾
📌Güzel olan her şey yarım kalır. Filmler en güzel yerde sonlanır. Çok mutluyum dediğin yerde, hüzün kendini hatırlatır. Çocukluk kısadır, gençlik azdır ve bebeklik sanki hiç yaşanmamıştır. Vefa azdır, sadakat sınırlıdır. Verilen sözlerin ömrü kısadır. Çok seversin, çok çabuk gider. Güzel rüyalar en güzel yerinde biter. Güzel olan ne varsa, sevdiğin şarkı gibi hemen bitiverir, Kısacıktır...🌖🍷
📌Kızıma* Karanlıktan gelecekler, Önünde dikilecekler, Sarı sarı dişleri olacak, Sivri pençeleri olacak. Yakalayacak sanacaksın, Ama hep sen kazanacaksın, Ben sana koşmayı öğreteceğim, İçinden gülmeyi öğreteceğim. Yalanlar söyleyecekler, Sözlerinden dönecekler, Buzdan kalpleri olacak, Acı sözleri olacak, Yaralayacak sanacaksın, Ama hep sen kazanacaksın. Üstlerine gitmeyi öğreteceğim, Düşünce kalkmayı öğreteceğim. Bazen de susmayıp bağırmayı, Utanmadan hüngür hüngür ağlamayı. Sevgililer gelecekler, Kalbini delecekler, Ahu bakışları olacak, Tatlı dilleri olacak, Hep sevecek sanacaksın, Ama bazen yanılacaksın, O an orada durmayı göstereceğim, “Bu da geçer yahu”yu öğreteceğim. Bazen de tam ortadan kırılmayı, Yere düşen camlar gibi dağılmayı. Bazen yalnız bırakacaklar,
📌"İnsanları olduğu gibi kabul etmek yerine sanki boş bir deftermiş gibi çizip karalıyorlardı. Oysa insan bir romandı, insan bir hikayeydi ve geri kalan herkes okumakla yükümlüydü. Herkesin kaygısı bir insanı anlamak olmalıydı, değiştirmek olmamalıydı." 🌧️🏹