ECE MORAL

ECE MORAL
@E_E34
E̶r̶r̶o̶r̶ 00:00 ━━━━━━────── 00:60 ⇆ㅤ ◁ㅤㅤ❚❚ㅤㅤ▷ㅤ ↻ 𝐻𝒶𝓎𝒶𝓉 𝒸𝑒𝓈𝓊𝓇𝓁𝒶𝓇ı 𝓈𝑒𝓌𝑒𝓇.
Günaydınnnn
📌Sevgili Sabahattin Ali her şeyi çok güzel özetlemiş: "Tahammül sınırım çoktan aşıldığından beri insanlarla daha az görüşmeye, hislerimi açmamaya ve tuğla tuğla duvar örmeye başladım, beni sıkıntıya sokacak insanları ve durumları elimin tersiyle ittim, pişman değilim."🌥️🏹
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
📌Hayatımdaki her insana karşı net oldum. Ve hayatımdaki her insanında bana karşı net olmasını istedim, bekledim.Çünkü bir şey ya doğrudur ya da yanlış.Ya siyah yaşarsın hayatı ya da beyaz , ortası olmaz.O yüzden hep istediğim bir şey var; ya grileşmeyin ya da geri dönmeyin bana . Çünkü kimseye gökkuşağı sunacak takatim yok bundan sonra..🍷🌧️ ☾
📌Değersiz hissettiğin bir yerden ayrılmayı öğren artık. Sana kılını kıpırdatmayan insanlara çiçekli yollar bahşetme. Artık kabullen, insanlar içindeki iyilikleri de katletmeye başladılar minik kuşum. İnsanlar artık çok daha leş.🌧️🍷🌗 ☁️/...
Ben ve Duygularım
İyiler hep, kazanır! Başını yastığa koyup, yaptığı yanlışlardan dolayı kendine hesap sorabilen insanlar(iyiler) kazanır. Üzmek veya üzülmek mühim değildi. Kazanmak mutlu olmak, kaybetmek üzülmekte değildi. Kötüler hep kazandığını, iyiler ise kaybettiğini düşünürdü. Aslında yanlış. Zafer, gece yastığa başını koyduğun an, kendine hesap sorabildiğin an kazanılır. Üzülme güzel kalpli insan! Hesap sorabilmişsen kendine, yine sen kazanmışsın
AŞK VAR MI ?
aşka inanırmısın
Anket