İyiler hep, kazanır! Başını yastığa koyup, yaptığı yanlışlardan dolayı kendine hesap sorabilen insanlar(iyiler) kazanır. Üzmek veya üzülmek mühim değildi. Kazanmak mutlu olmak, kaybetmek üzülmekte değildi. Kötüler hep kazandığını, iyiler ise kaybettiğini düşünürdü. Aslında yanlış. Zafer, gece yastığa başını koyduğun an, kendine hesap sorabildiğin an kazanılır. Üzülme güzel kalpli insan! Hesap sorabilmişsen kendine, yine sen kazanmışsın