Bu soruyu gerçekten sordum kendime
Ne düşünüyorum?, Ne yapıyorum?, Kimim Ben? diye.
Bazen insan cevabının olmadığı sorular sormak ister. Bilmem belki de kafası karışsın ufacık bir zaman diliminde olsa dahi aklında kendisini bir fare gibi kemiren düşüncelerden kurtulsun diye.
İnsanoğlu o kadar garip ki bir bilinmezlikten kaçmak için başka bir bilinmezliğe atıyor kendini.
Halbuki farkında değil belki de bilinmezliklerden temizlenmediği sürece kendini başka bilinmezliklere atmaya devam edeceğinin.
Belki de farkında fakat bilinmezliklerle güvende hissediyor kendini.
(Kafam o kadar karışık ki belki güzel bi noktaya değindim belki de saçmaladım bu satırları yazarken, eğer bilinmezliklerden kurtulursam bulacağım bu bilinmezliğin yanıtını. Belki de her bi bilinmezlikten kurtulduğunda bi sonraki bilinmezliğin cevabını verir sana. Göreceğiz çok yakında.)
AD