Ebrar ravza

Ebrar ravza
@Ebrar0121
Çok beğendim
Kitap okuyorum ama karakterleri ve içeriği sürekli unutuyorum." Bir defasında hocama dedim ki: “Bir kitap okudum ama zihnimde kitaptan hiçbir şey kalmadı.” Bana bir meyva hurma uzattı ve dedi ki: “Bunu ağzında çiğneyip ye.” Yedikten sonra sordu: ”Şimdi sen büyüdün mü? ” Hayır,” dedim. Dedi ki: “Büyümedin ama o hurma vücuduna dağıldı; et oldu, kemik oldu, sinir oldu, deri oldu, tırnak oldu, hücre oldu…” Anladım ki, okuduğum kitap da öyle dağılıyor. Bir kısmı kelime dağarcığını zenginleştiriyor. Bir kısmı bilgi ve irfanını artırıyor, bir kısmı ahlakını güzelleştiriyor, bir kısmı yazı ve konuşmada üslubuna incelik katıyor, bir kısmı hayata farklı bakmanı sağlıyor, bir kısmı içindeki sevgi-merhameti arttırıyor, bir kısmı özgüvenini arttrıyor, düşünmeni, sorgulamanı tetikliyor, olaylar karşısında nasıl davranman gerektiğini öğretiyor. Her ne kadar sen bunların farkında olmasan da kitap okumak bir şeye yaramaz, çünkü kitap okumak çok şeye yarar..! O kadar çok şeye yarar ki neye yaradığını söylemek imkansızdır. “İyi dostlar, iyi kitaplar, bir de huzurlu bir vicdan. İşte ideal hayat...” Alıntı
1000Kitap Gerçek Okurlar
Ebrar ravza
#104550789 😊🍃
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
'Küsmek ve darılmak için bahaneler aramak yerine, sevmek ve sevilmek için çareler arayın.' - Mevlana🍂
Ebrar ravza
#113199271 🍂
Edep başka şey azizim. Kitaptan okumakla öğrenilmiyor..
Ebrar ravza
#109996887 🍀
-Tekbir getirince yangın sönmez. Dua ile yağmur yağmaz. Bunlar meteorolijik olaylardır. Kişisel isteklerle yönlendirilmezler ama bilinçli çevrecilikle zararı engellenebilir. -Ayda yürüyen Neil Armstrong, Müslüman olmamıştır. - Neil Armstrong "Ezan sesi uzaydan duyuluyor" dememiştir. -Neil Armstrong'tan önce Burak isimli at uzaya çıkmamıştır. -Kabe uzaydan görünmüyor. -Dünya düz değildir. -Ay ikiye yarılmamıştır. Araplar da bu gülünç olayı sahiplenmez. -Kabe'de olağanüstü bir enerji yoktur, normal kübik bir yapıdır. Üstelik defalarca yenilenmiştir. Aslında Yahudi peygamberi olan İbrahim zamanında yapıldığı varsayılır. -Zemzem suyu şifalı değildir, bilakis arsenik içerdiğinden zararlıdır. Üstelik Kızıldeniz den taşınır. Küçük bir kuyudan galonlarca su çıkarılmaz. -Şeytan taşlama diye bir şey yoktur. Putperestliğin bir başka formudur. -Sağ el sol elden hayırlı değildir ikisi de normal eldir. -Evliya diye bir şey yoktur sırtınızdan geçinen uyanıklar vardır. -Deve sidiği şifalı değildir. -Domuz eti yeyince kıskançlık geçmez. Üstelik çok lezzetlidir. Domuzun taşıdığı salmonella hastalığını tavuklar da taşır. Domuz eti yasağı Yahudilerden alınmıştır. Tıpkı kurban, sünnet, oruç gibi... -Aklını kullanıp soru sorduğunda dinden çıkmazsın. Çıksan da daha saf bir inanç bulursun. Kendi vicdanın ve aklın. -Kadir gecesi günah sıfırlama diye bir uygulama yoktur. -Kandil diye bir şey yoktur, Araplar bile kutlamaz. Hıristiyan yortularına özenmedir. -Cumaya gitmeyince dinden çıkılmaz. Doğada kutsal gün yoktur. -Kuranda kölelik ve cariyelik vardır, kaldırılmamıştır. -Altın erkeklere zarar vermez, verdiği görülmemiştir. -Araplar kutsal değildir, normal bir ırktır. -Arap değilsen İbrahim
Ebrar ravza
Cevap veremeyince yorumları kaldırmanız çok komik ve acınası bir durum..🍂