"Yalnızlığın insanı delirten bir ihtişamı vardır kendine alıştırır hür hissettirir. Ki ben çatıları uçururcasına kuvvetli bir fırtınadan çıkmış gibiyim. Kanamış kanatılmış yüreği sevdiklerinin avcunda vefasızlıkla yoğrulmuş bir benim. Bir günde sevmedim ki ben sessizliği, karanlığa düşkünlüğüm mazimden. Ve karanlık ve ıssız ve soğuk dağ başları kadar yalnızım şimdi.."