Nehir

Nehir
@Ebrarylm
"Seni benden ayrı kılan aklın utansın"
"Ben gittikten sonra mı aklın bende kalacak?"
Edebiyat
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Yalnızlığın insanı delirten bir ihtişamı vardır kendine alıştırır hür hissettirir. Ki ben çatıları uçururcasına kuvvetli bir fırtınadan çıkmış gibiyim. Kanamış kanatılmış yüreği sevdiklerinin avcunda vefasızlıkla yoğrulmuş bir benim. Bir günde sevmedim ki ben sessizliği, karanlığa düşkünlüğüm mazimden. Ve karanlık ve ıssız ve soğuk dağ başları kadar yalnızım şimdi.."
Edebiyat
Ve biz şimdi.. Gözleri boşluğa sabitlenmiş bir anın kulakları sessizlikte. Ne bekleyen ne beklenen.. Ne bekleyeni ne bekleneni.. Durmuş bir saatin duyulası metanetiyle susuyoruz. Büyüyüp güzelliğini kaybeden her şey gibi geç kalıyoruz. Zaman, iplerini çekiştiriyor bir vedanın.. Sen yağmurları sevdiğin zaman ben vazgeçmiş olacağım..
Edebiyat
"Yere çöküp bağıra bağıra daha fazlasına dayanamıyorum diye ağlamak isterken sessiz sakin bir köşede olup bitenlere gülümsüyorum.. Hayat insanı inceden inceye delirtiyor."
Edebiyat