Ebru

Ebru
@Ebruimir
https://1000kitap.com/bidunyakitapgrubu1
Azalarak bitti bazı şeyler. Aniden olmadı; göz göre göre, gözümün önünde oldu. Bittiğini yavaş yavaş hissettim. Bitmesin diye çabaladım biraz, bir yerden sonra benim de gücüm bitti. Dermanım kalmadı mücadeleye. Kimse suçlu değil. Herkes biraz hatalı ama kimse suçlu değil. Ben de
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dayanabiliyor oluşuma da kızgınım...
Ah Jude hayatımın oyle bir doneminde seninle tanıştım ki aklımdan çıkmadın hic uzun bir süre cikmicaksin...
Tüketir aşk ya,tuketir hep insanı...
“Bunca yıl sönmemiş umudum Nisan değilse Mayıs, Perşembe değilse Pazar .” •Atilla İlhan