Ebru szn

Birkaç ay daha sizinleyim; sonra beni özleyeceksiniz. Tadını çıkarın..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ben affedici bir insanım. Her şeyini görmezden gelip bir gün kazağının rengini beğenmedim diye hayatından çıkar giderim. Sen ahmak bir insansın; meseleyi kazak sanırsın
"çevrenizdeki hiç kimsenin nasıl bir şeyle mücadele ettiğinizi anlamaması"
"Eski acılarınız için taze gözyaşları dökmeyin!" "Yitirilen yitirildi "
Acılarını çekip gözlerini silmiş insanları düşün, paramparça düşü