Kitap çok akıcı asla sıkmıyor. O kadar içten ve karşısındaki kişi ile sohbet edercesine anlatıyor ki... Dili yalın ve sade oluşu sayesinde tek bir kelimesinde bile "bu ne demek simdi ya'' diyerek takilmiyorsunuz. Ayni zamanda düşündürücü. Başucu kitabi olmaya da önemli derecede hak kazanmıştır kendimce.