Çocukken kitap kurdu olan beni, kitaplardan ayıran olaylar, insanlar, her neyse… Ve yıllar sonra yeniden büyük bir açlıkla kitaplara sarılışım; şükür kavuşturana !
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Arada bir kendime “hayallerin nerede ?” diye sorarım ama başımı sallayıp , “yıllar ne çabuk geçiyor ?” demekten başka çarem olmaz . Bu kez başka sorular gelir aklıma : “ Peki yıllarını ne yaptın? Hayatının en iyi yıllarını nereye gömdün ? Yaşadın mı , yoksa yaşadığını mı sanıyorsun ?” İçimden bir ses yükselir: “Bak çevrende her şey nasıl gittikçe soğuyor? Birkaç yıl daha geçsin koyu bir yalnızlıkla birlikte bastonuna dayanmış, titreyen bir yaşlılıkla karşı karşıya geleceksin. Ondan sonra da umutsuzluk , keder , bezginlik …Bir gün gelip hayal dünyam yerle bir olacak , hayallerim sarı yapraklar gibi bir bir dökülecek…”