Ece doğan

Ece doğan
@Ece_dogabilmek
Lisans AFAD
Diyarbakır
10 okur puanı
Temmuz 2020 tarihinde katıldı
İyi bir kitap okuduğumda yazarına çay demlemek istiyorum.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bir çok insanın birbirine tahammülü,sevgisi ve saygısı kalmamış , bencillik bir çok insanın yalnızlığı olmuştu.
Tanıdığım insanlara burda karşılaşmamak ve rastgele tanımadığım insanları burda yazdıklarına ,okuduklarına denk gelmek keşfedilmemis bir adaya düşmüşüm gibi hissetmek hoşuma gidiyor :)
"Mümkün olsaydı keşke seçebilmek doğduğum toprakları, mümkün olsaydı keşke silebilmek ön yargıları, değiştirebilmek yazgıyı..."

Ece doğan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·272 syf.·
2023 1. kitabı
Dilek Bilgiç Esen
7.5/10 · 8bin okunma