Bşaka bir şiir kitabıyla karşınızdayım. Açıkçası Atillâ İlhan'dan okuduğum ilk şiir kitabı ve çok sevemediğimi söyleyebilirim. Yazım tarzı ve üslubu pek bana göre değildi, bana uymuyordu. Bu belkide sadece bu kitaba özeldir bilmiyorum. Fakat kitabın içinde tabii ki de sevdiğim şiirler oldu.
Genel olarak kitabı puanlamam gerekirse 10 üzerinden 5 puan veririm. Asla kötü bir kitap olduğu için değil sadece ben okurken biraz sıkıldım. Şiir kitabı okumayı seviyorsanız bu kitaba da bir göz atın, sevebilirsiniz.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
...
çünkü ayrılık da sevdâya dâhil
çünkü ayrılanlar hâlâ sevgili
hiç bir ânı tek başına yaşayamazlar
her ân ötekisiyle birlikte
herşey onunla ilgili
...