Annelik ,aşk ve dostluk adlı olağanüstü duyguların doya doya yaşanması gerekir! Çünkü bunlar biz Homo sapiens için sunulmuş yemeğin tatlılarıdır. Tatlı severseniz...
Bana rastladıklarında her defasında 'nasıl olup da bu kadar genç kaldığımı' hayretle sorarlar.Aslında merak ettikleri, kendilerinin neden bu kadar erken yaşlandıklarıdır.